نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3150
-
الف
+

بزرگداشتی برای «مریم سعادت» و «مهین جواهریان» 2 هنرمند کهنه کار سینمای کودک ایران

در سی و دومین جشنواره فلم های کودکان و نوجوانان از «مریم سعادت» و «مهین جواهریان» به پاس فعالیت هایشان در بخش کودک سینمای ایران تجلیل می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، در چهارمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فلم های کودک و نوجوانان ایران از «مریم سعادت» و «مهین جواهریان» 2 تن از فعالان کهنه کار سینمای کودک این کشور تجلیل به عمل می آید.

در ادامه گزیده‌ای از سوابق این هنرمندان را می‌خوانید:

«مریم سعادت»

مریم سعادت

«مریم سعادت» که بینندگان آی فیلم2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی او در سریال «خوش غیرت» می باشند، بازیگر و عروسک گردان سینما و تلویزیون ایران است .

وی در آثار ماندگار بخش کودک از جمله «خونه مادربزرگه»، «عطر و گلاب باشید» و… به صداپیشگی و عروسک‌گردانی پرداخته است.

گفتنی است که سریال های «دردسرهای عظیم1 و 2» و «قصه های تا به تا» با نقش آفرینی «مریم سعادت» سال گذشته از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسید.

«مهین جواهریان»

مهین جواهریان

«مهین جواهریان» یکی از کارگردانان کهنه کار بخش کودک است که فلم های «یکی بود یکی نبود»، «بارون میاد جرجر»، «دویدم و دویدم»، «ارشمیدس»،«به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد»،«نه از خاکم» و … از جمله آثار او می باشد .

این هنرمند سابقه تصویرگری کتاب‌های کودکان و نوجوانان و همچنین طراحی صحنه برنامه های تلویزیونی در این بخش را در کارنامه خود دارد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودکان و نوجوانان از ۲۸ اسد(مرداد) در شهر تاریخی اصفهان آغاز شده و تا ۴ سنبله(شهریور) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید :

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فلم های کودک و نوجوان ایران آغاز به کار کرد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر